Med Ball Push Up Complex (ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΥΩΝ ΤΟΥ ΚΟΡΜΟΥ)

Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011


Costas_logo
Ο συνδυασμός διαφορετικών μορφών της κλασσικής άσκησης των κάμψεων προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο επιβάρυνσης του άνω μέρους του σώματος. Οι ασκήσεις αυτές είναι πολύ αποτελεσματικές για την ανάπτυξη της βασικής δύναμης και της αντοχής στη δύναμη. Επίσης, οι πλειομετρικές κάμψεις βοηθούν στην βελτίωση της εκρηκτικότητας των μυών του κορμού.

 
Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στην σταδιακή κλιμάκωση της άσκησης. Ο αθλητής ή η αθλήτρια πρέπει πρώτα να μπορεί να εκτελεί απλές κάμψεις με σωστή τεχνική (π.χ. έλεγχος της ωμοπλάτης καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της άσκησης, οσφυϊκή και αυχενική μοίρα της σπονδυλικής στήλης στην ουδέτερη θέση) πριν προχωρήσει
στις παραλλαγές.

Τον συγκεκριμένο συνδιασμό τον χρησιμοποιούμε κυρίως στην μεταβατική περίοδο στους αθλητές του μπάσκετ, ενώ πιο συχνά τις εντάσσουμε στα προγράμματα δύναμης των αθλητών πολεμικών τεχνών.

Η άσκηση αυτή πρέπει να αποφεύγεται από άτομα που έχουν προβλήματα με τους ώμους, τους αγκώνες ή τους καρπούς τους.
Share this article :
 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. All About Basketball Coaching - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template