Το Topic Της Τακτικης-Στρατηγικης, Αναλυσεις Φασεων

Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013

ΠΗΓΗ http://www.basketforum.gr/
Μια πανεξυπνη πλαινη επαναφορα απ τους Σπερς,οι οποιοι επεδιωκαν να σκοραρουν γρηγορα & τελικα το καταφεραν σε μολις 5''...
Το ολο σκεπτικο στηριχτηκε σε 2 βασικους αξονες...
Το baseline drive του Παρκερ & το back screen του ΜακΝταις στον Νηλ,καθως ο Ζακ σαστισε στο τι θα επρεπε να πρωτολεγξει...
Ο Παρκερ στην επαναφορα & μετα απο ενα καθετο screen ο Μπονερ βγαζει flash στη μπαλα..
Ο Παρκερ του την δινει(πασα εισοδου),& την υποδεχεται ξανα με πασα χερι με χερι..
Κατα την γνωμη μου,ο αμυντικος που μαρκαρε τον Μπονερ,διαβλεποντας οτι ο Κονλει(?) δεν μαρκαρει σωστα (κακη τοποθετηση & γωνια σωματος),τον Παρκερ,θα επρεπε αυτοματως να αλλαξει & να αναλαβει τον Παρκερ,κλεινοντας του εγαιρα τον διαδρομο προς την εσωτερικη..
Ο Μπονερ δεν ειχε μετωπο προς το καλαθι,οποτε σε μια ενδεχομενη αλλαγη στα μαρκαρισματα,δεν θα προλαβαινε να εκτελεσει ο ιδιος,τουλαχιστον ανενοχλητος..
Ολο το ζητουμενο ηταν η δημιουργια του ρηγματος απ τον διαδρομο παραλληλα με την βασικη γραμμη..


Στη weak side,ο ΜακΝταις χωρις να ακολουθειται απ τον Ζακ,εφηρμοσε ενα πολυ ωραιο back screen,ο Νηλ απελευθερωθηκε,υποδεχτηκε τη μπαλα & σκοραρε..
Share this article :

Επίθεση

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Φυσικές Ικανότητες

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Γενικά Θέματα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητής Ακαδημιών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητική Φιλοσοφία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κατασκοπεία Scouting Στατιστική

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Σεμινάρια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητής Ακαδημιών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασκήσεις Ατομικής Τεχνικής

Ατομική Τεχνική

Αφιερώματα

Βιβλία Καλαθοσφαίρισης

Αθλητική Ψυχολογία

 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. All About Basketball Coaching - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template