ΗΛΙΚΙΑ 6 - 7 ετών

Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Χαρακτηριστικά
  • Μπορούν εύκολα να μεταφερθούν σε ένα ΄΄φανταστικό κόσμο΄΄
  • παίζουν με "τους εαυτούς τους": πολύ ατομικά
  • δεν αναγνωρίζουν κανέναν καταμερισμό εργασιών μέσα στο παιχνίδι
  • αυτά τα παιδιά μπορούν να συγκεντρωθούν μόνο για ένα πολύ σύντομο διάστημα
  • κινούνται, τρέχουν, ενεργούν ΄΄άφθονα΄΄
  • μπορούν να αποδώσουν για μικρές χρονικές περιόδους, εντατικά, μικρές διακοπές λαμβάνονται κάθε φορά όταν τις χρειάζονται


Συνέπειες για την προπόνηση / διδασκαλία
χρειαζόμαστε προπονητές / εκπαιδευτές:
  • που θα είναι παιδιά οι ίδιοι, μαζί με τα παιδιά.....
  • που θα έχουν μια συνεπή συμπεριφορά προς τα παιδιά, σχετικά με τους κανονισμούς και τις οδηγίες
  • που θα ξέρουν πώς να χειριστούν αυτά τα πολύ μικρά παιδιά


Διαδικασία εκμάθησης: Πώς μαθαίνουν αυτά τα παιδιά;
  • σε σχέση με την εκμάθηση, τα παιδιά μαθαίνουν ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΑ. Τους κάνουμε ένα παιχνίδι για να τους προπονήσουμε σε ένα αντικείμενο, αλλά τα ίδια τα παιδιά δεν το παρατηρούν αυτό.
  • αφήστε τους να παίξουν και να τρέξουν, αφήστε τους να δοκιμάσουν τις πράξεις της κίνησης
  • βελτιώστε το συντονισμό. Γενική διαμόρφωση των κινήσεων.


Συμπεράσματα
  • τους προπονούμε μόνο με παιχνίδια.


Όταν καθοδηγούμε / προπονούμε / διδάσκουμε:
  • Χρήση απλών κανόνων.
  • Λίγα παιχνίδια με μικρές ομάδες (δεν μπορούν να παίξουν σε ομάδες).
  • Πολλές παραλλαγές των ασκήσεων και των παιχνιδιών.
  • Μην εξηγείτε πάρα πολύ, αλλά να τους δείχνετε πώς να κάνουν τα πράγματα.
  • Δώστε τους την πιθανότητα να χρησιμοποιήσουν τις μπάλες κάθε φορά και σε κάθε παιγνίδι.
  • Μην προσπαθήσετε να αλλάξετε τον ατομικιστικό τρόπο παιχνιδιού αυτών των παιδιών.
  • Προπονήστε ειδικά τις βασικές δεξιότητες.
  • Πολλά παιχνίδια υποδοχής και τρεξίματος.
  • Αφήστε τους να δοκιμάσουν το κύλισμα, την πτώση, το άλμα, την υποδοχή της μπάλας, την ρίψη.
  • Πειραματιστείτε με όλα τα είδη των αντικειμένων: διαφορετικές μπάλες, αντικείμενα παιγνιδιού, υποδοχές, ρίψεις.
  • Δεν υπάρχει καμία πραγματική ομαδική εργασία.
  • Η προπόνηση του παιχνιδιού "για το ίδιο το παιχνίδι" είναι σημαντική.


Πως φαίνεται μια προπονητική μονάδα;
  • προθέρμανση: γενικό παιχνίδι: όλα τα παιδιά πρέπει να είναι στην κίνηση με έναν όχι πάρα πολύ εντατικό τρόπο.
  • 1ο αντικείμενο: 3 παιχνίδια που προπονούν ένα προπονητικό αντικείμενο
  • 2ο αντικείμενο: 3 παιχνίδια που προπονούν ένα άλλο προπονητικό αντικείμενο
  • τελειώνουμε με ένα σύντομο αγώνα ή με ένα γενικό ωραίο παιχνίδι




Κατά την προπόνηση, λάβετε υπόψη:
  • αυτά τα παιδιά μπορούν να συγκεντρωθούν μόνο για ένα πολύ σύντομο διάστημα
  • κινούνται, τρέχουν, ενεργούν ΄΄άφθονα΄΄
  • μπορούν να αποδώσουν για μικρές χρονικές περιόδους, εντατικά, μικρές διακοπές λαμβάνονται κάθε φορά όταν τις χρειάζονται
  • παίζουν ατομικιστικά
  • δεν υπάρχει πραγματική συνεργασία
  • κόσμος φαντασίας

Αυτά τα χαρακτηριστικά απαγορεύουν σχεδόν να παρεμβαίνετε στον αγώνα ως προπονητής.
Αφήστε τους να παίξουν όπως θέλουν.
Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πραγματικό τακτικό πλάνο που πρέπει να ακολουθήσουν.
Οι καταστάσεις όπου πολλοί παίκτες λειτουργούν πολύ κοντά (δεδομένου ότι όλοι θέλουν να παίξουν την μπάλα) δεν μπορούν να αποφευχθούν και είναι φυσικό φαινόμενο στους αγώνες αυτών των παιδιών.
Share this article :

Επίθεση

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Φυσικές Ικανότητες

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Γενικά Θέματα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητής Ακαδημιών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητική Φιλοσοφία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κατασκοπεία Scouting Στατιστική

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Σεμινάρια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητής Ακαδημιών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασκήσεις Ατομικής Τεχνικής

Ατομική Τεχνική

Αφιερώματα

Βιβλία Καλαθοσφαίρισης

Αθλητική Ψυχολογία

 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. All About Basketball Coaching - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template