Η “666 Γυμναστική” του Κόμπι (ΠΗΓΗ www.ageofbasketball.net)

Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011



Για να διατηρεί το μοναδικό συνδυασμό εκρηκτικότητας, ταχύτητας και μυϊκής δύναμης, ο Κόμπι Μπράιαντ ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα εκγύμνασης. Τόσο το καλοκαίρι του 2007 που αύξησε αρκετά τη μυϊκή του μάζα, όσο και έκτοτε σταθερά, ο Κόμπι προσέχει κάθε πτυχή της γυμναστικής του και έχει… «πατεντάρει» ένα πρόγραμμα γυμναστικής που καλείται «666»Ποια είναι τα μυστικά του;

Ο αριθμός 666 δεν έχει καμία συσχέτιση βέβαια εδώ με… σατανιστικές θεωρίες, αλλά αναφέρεται στην περιοδικότητα αυτού του προγράμματος γυμναστικής: 6 ώρες την ημέρα, 6 ημέρες την εβδομάδα, 6 μήνες το χρόνο. Κατά τη διάρκεια της πλήρους αγωνιστικής δραστηριότητας είναι σαφώς δύσκολο να ακολουθήσει κανείς αυτό το πρόγραμμα, αλλά οι συγκεκριμένοι αριθμοί έγιναν διάσημοι όταν το καλοκαίρι του 2007 ο Μπράιαντ δούλεψε πολύ στο γυμναστήριο (με τους Λέικερς να έχουν αποκλειστεί από τον Απρίλη, είχε 6 μήνες μέχρι τον Οκτώβρη) με αποτέλεσμα να εμφανιστεί για την επόμενη σεζόν με μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, περισσότερη εκρηκτικότητα και συνολικά την καλύτερη φυσική κατάσταση της καριέρας του.
Ας προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το πρόγραμμα γυμναστικής 666 του Κόμπι
.
Οι 6 ώρες άσκησης ανά ημέρα αφορούν:
  • 2 ώρες τρέξιμο: 4-8 χιλιόμετρα σε ενδιάμεση ένταση. Αποσκοπεί στην ανάπτυξη μόνιμης αντοχής και τη διατήρηση της καλής αθλητικής υγείας.
  • 2 ώρες μπάσκετ: είτε ομαδική, είτε ατομική προπόνηση.
  • 1 ώρα αερόβια, καρδιαγγειακή άσκηση: Συνήθως μποξ και σχοινάκι. Ο Κόμπι εστιάζει κυρίως στην πλειομετρική άσκηση που του δίνει εκρηκτικότητα. Υπάρχουν επίσης κάποιες ημέρες «υψηλής έντασης-μεγάλων διαλειμμάτων» (high interval intensity trainingHIIT) που περιλαμβάνουν συνήθως: 4 σπριντ 400 μέτρων με 2 λεπτά διάλειμμα ανάμεσα, 10 σπριντ 15 μέτρων για εκρηκτικότητα, 2 σπριντ 200 μέτρων με 2 λεπτά διάλειμμα. Το πιο σημαντικό για αυτές τις ασκήσεις είναι να υπάρχει μία ποικιλία σε αποστάσεις και επαναλήψεις για να μην συνηθίζει το σώμα σε έναν τύπο διέγερσης.
  • 1 ώρα αναερόβια άσκηση με βάρη: Μοιράζεται ως εξής: 2 ημέρες (μπάρα στήθους στον πάγκο
    , τροχαλία πλάτης, αλτήρες στήθους στον επικληνή πάγκο, άρση αλτήρων πάνω από τους ώμους, κοιλιακοί) x 2 ημέρες (πλάγιες εκτάσεις με αλτήρα, βυθίσεις στο δίζυγο, εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία, άρση αλτήρων για δικέφαλους, κοιλιακοί) x 2 ημέρες (βαθιά καθίσματα με μπάρα, εκτάσεις γονάτου σε μηχάνημα, κάμψεις γονάτου σε μηχάνημα, όρθιες εκτάσεις κνημών στο μηχάνημα, κοιλιακοί.
Είναι σημαντικό το ότι ο Μπράιαντ αφήνει μία ημέρα της εβδομάδας ελεύθερη από γυμναστική. Η ξεκούραση και η μυϊκή αποκατάσταση είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο συνολικά αποσκοπεί στη μεγάλη μυϊκή δύναμη ταυτόχρονα με διατήρηση ταχύτητας και εκρηκτικότητας.
Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, το «πρόγραμμα γυμναστικής 666» είναι πολύ δυνατό, απαιτητικό και δύσκολο. Αφορά μόνο επαγγελματίες αθλητές (και μάλιστα όχι όλους) και ίσως πολύ γυμνασμένα άτομα. Αν ξεκινούσε ένας μέσος γυμνασμένος άνθρωπος τη συγκεκριμένη ρουτίνα το πιθανότερο είναι ότι θα κατέληγε σε υπερκόπωση και burnout την 5η-6η ημέρα.

Κατεβάστε το πρόγραμμα γυμναστικής του Κόμπι σε pdf ή πατήστε πάνω στις εικόνες για να τις δείτε σε πλήρη μορφή.
           
Kobe "666" workout




      

Share this article :

Επίθεση

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Φυσικές Ικανότητες

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Γενικά Θέματα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητής Ακαδημιών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητική Φιλοσοφία

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Κατασκοπεία Scouting Στατιστική

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Σεμινάρια

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Προπονητής Ακαδημιών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία »

Ασκήσεις Ατομικής Τεχνικής

Ατομική Τεχνική

Αφιερώματα

Βιβλία Καλαθοσφαίρισης

Αθλητική Ψυχολογία

 
Support : Δημιουργία ιστοσελίδας | Al.Ge Template | Πρότυπο ΒΒ2
Copyright © 2013. All About Basketball Coaching - All Rights Reserved
Τεχνική Επιμέλεια - Δημιουργία ιστοσελίδας - Εμπνευσμένο από Al.Ge
Proudly powered by Al.Ge Template